RSS

Hoofdstuk 2: De eerste stapjes

23 Sep

Het is raar om dit online te zetten, maar zoveel is er niet gebeurd in de afgelopen week. Wacht, dat is niet waar, maar als dit blog bedoeld is om mijn voortgang van mijn boek te beschrijven, dan is er precies één alinea gebeurd. Ik ben hard bezig met een andere klus, waar ik wat onderzoek voor heb gedaan en twee stukjes getikt. Ook heb ik nog een verhaal geschreven waar een vriendin van me op zat te wachten. Daarnaast ben ik veel bezig geweest om me wat meer te integreren in de schrijfwereld. Dat klinkt stoer, het komt er gewoon op neer dat ik lid ben geworden van het schrijvenonline forum en me daar enigszins heb georiënteerd. Het voelt wel lekker om wat tips achter de hand te hebben op het moment dat ik die nodig heb. Die ene alinea voelde wel goed. Van hoofdstuk twee, waar ik niet meer uitkwam, lekker mijn zinnen verzetten naar het derde hoofdstuk heeft me weer wat frisse moed gegeven.

Voor volgende week hoop ik mijn hoofdstuk meer vorm te geven, er mogen zeker twee kantjes bij. Laten we dat gelijk als doel stellen: twee kantjes voor volgende week vrijdag. Ik begin nu op een punt te komen waar het verhaal (voorlopig dan toch) echt op gang komt. Dat moet toch goed zijn voor de flow, omdat enkele punten verderop al wel op papier staan. Ik houd jullie op de hoogte, tot volgende week.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op september 23, 2011 in Vooruitgang

 

Tags: , ,

Geef een reactie

 
