RSS

Hoofdstuk 6: De worsteling

20 Nov

Dit wist ik van tevoren: het midden zit het minst goed in mijn hoofd. Het helpt me ontzettend om veel research te doen, veel van wat ik lees kan ik ophangen aan wat er aan losse ideeen in mijn hoofd zweven. Het gaat gestaag door, ik moet vooral mijn blog wat netter bijhouden. Ik las na dat mijn laatste doel het bereiken van de 8.000 woorden was, ik zit inmiddels op 9.500.  De grootste vooruitgang is geboekt door het begin aan het midden (om de indeling van vorige keer te gebruiken: het begin van het einde) te schrijven, maar ook in het eerste deel ben ik nog steeds alinea’s aan het bijschrijven. Soms door research, soms doordat ik dingen die ik in nieuwe stukken opschrijf wil onderbouwen in een eerder deel en soms zomaar.

9.500 woorden is een aardige vooruitgang. Dat betekent dat ik ongeveer op 20% van mijn streven zit. Ik hou het aan als richtlijn, maar voorlopig kan mijn planning best aardig uit gaan komen, zeker als ik in het geschrevene nog blijf rommelen. Voor volgende week (zaterdag) een nieuw blog gepland. Tegen die tijd ga ik voor 11.500 woorden.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op november 20, 2011 in Vooruitgang

 

Tags: , , , , ,

Geef een reactie

 
