RSS

Hoofdstuk 13: Je komt er vanzelf

18 Feb

23.274, of een verschil van 3742 met vorige week. Voor volgende week is het doel 27.000. Dat moet kunnen in het tempo waarin ik nu zit. Soms is het een verschrikking om 500 woorden op een dag te moeten schrijven (zeker als je bedenkt dat ik ’s ochtends vroeg opsta om zo fris mogelijk te zijn), maar op andere dagen is het juist een katalysator die ervoor zorgt dat ik het verhaal in kan duiken en kneden gedurende de rest van de dag. Ik ben wel heel blij met deze nieuwe manier van schrijven, het gaat al een stuk sneller vooruit. Verder sta ik op het punt om mee te doen aan een schrijfwedstrijd met een verhaal dat ik in januari heb geschreven en herschreven. Ik hoop daarover meer nieuws te kunnen brengen als de tijd daar rijp voor is. Tot volgende week!

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op februari 18, 2012 in Vooruitgang

 

Tags: , , , ,

Geef een reactie

 
