RSS

Hoofdstuk 18: Een eindeloze week

07 Apr

Er zijn van die weken waar nooit een einde aan lijkt te komen. Dit is er zo eentje. Weet u nog hoe ik vorige keer opperde om inmiddels op 37500 woorden te zitten? Ik kan het me ook nog goed herinneren. Helaas zijn de afgelopen twee weken niet vriendelijk geweest voor mijn creativiteit, noch mijn tijd. Een tentamenweek, gevolgd door een scriptiedeadline waarin ik mij een hachelijke tien dagen heb vergist, zorgen ervoor dat ik deze week verleng tot aanstaande zaterdag. Dus geef ik alleen een kleine tussenstand: 71%.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op april 7, 2012 in Uncategorized

 

Geef een reactie

 
