RSS

Het overwinnen van obstakels

22 Apr

Er zijn veel denkbare hindernissen te bedenken voor een schrijver. Writer’s block, zoals de frustratie van een leeg scherm vaak wordt benoemd, is waarschijnlijk de bekendste. Ik heb last van misschien wel het tegenovergestelde. Niet dat ik teveel schrijf, maar mijn creatieve energie leidt zich slechts naar een ander project: de bachelorscriptie. Ik schrijf zo doordeweeks aardig door (nou ja, vergeleken met andere dingen die ik wel laat liggen), maar tijd om op zaterdag een eindsprintje te trekken en hier en daar wat aan te dikken, om uiteindelijk hier te belanden en een uitgebreid verslag van de week te kunnen brengen is er eigenlijk niet. Dit is dan ook meer een klaagzang dan een verslag van deze week. Over twee weken is mijn bachelorscriptie ingeleverd en hoewel het dan niet rustiger wordt, kan ik mijn creatieve energie weer richten op ‘Op zoek naar Jozef’. Voor nu, de cijfers van de afgelopen weken (die houd ik netter bij dan hier):

Week 12: 33.665
Week 13: 34.062
Verschil: + 397
Percentage van totaal: 68,1%

Week 14: 35.398
Verschil: +1336
Percentage: 70,8%

Week 15: 37.739
Verschil: +2341
Percentage: 75,5%

Week 16: 39.914
Verschil: +2175
Percentage: 79,8%

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op april 22, 2012 in Overzicht

 

Tags: , , , , ,

Geef een reactie

 
